Четверг, 15.11.2018, 09:23
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | "Сільська Родина" | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входа
Календарь новостей
«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Поиск
Друзья сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 47
Статистика
Кластер гостьового бізнесу "Сільська Родина"

Інформація про новостворену Організацію Громадянського Суспільства територіального гендерного Центру «Сільська Родина»


Спільна проектна діяльність громадських організацій села і міста сприяла грантовій підтримці Посольства Канади у проведенні тренінгів в пілотних селах та підготовці тренерів в рамках проекту „Сприяння розвитку правової гендерної свідомості в селах і містах Закарпатської області”. 2003-2005

  Інноваційні програми стійкого розвитку громад є головним напрямком ГО РОМО „Жіноча Громада” та новоствореної Організації Громадянського Суспільства територіального гендерного Центру „Сільська Родина”(надалі ОГС Центр „Сільська Родина”)., 

Керівний склад: Загальні збори, директор, заступник, бухгалтер, менеджер.

Контролюючі органи: Спостережна рада, Ревізійна комісія. 

Маємо печатку і рахунок в банку


Завдання ОГС Центр „Сільська Родина”: Допомога громадськості визначеного Соціополісу в отриманні фахових консультацій, інформаційних послуг та сприяння в набутті фахових навичок.

  Базова ГО та новостворена ОГС Центр «Сільська Родина» мають реальну можливість розробляти власну модульну систему, удосконалювати успішні результати для їх тиражування, а також впроваджувати новітні технології з використанням міжнародного досвіду в проектну діяльність.

  Робота двох ГО показує, що співпраця з усіма секторами суспільства та міжнародними інституціями сприяє залученню широкого загалу Громадськості сільського регіону до участі у програмі „Разом змінимо світ навколо себе – успішне суспільства залежить від нас”.

  Просвітницькі акції спрямовані на підвищення рівня освіченості та добробуту сільського населення мають інноваційне спрямування для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій в розвиток інфраструктури сільського регіону, для створення робочих місць, розвитку молодіжного та соціального підприємництва, освітніх програм.

  Впровадження гендерної політики сприяє покращенню гендерної свідомості щодо паритетного усвідомлення ролей чоловіків і жінок в родині, колективі, суспільстві.

  Наші плани на майбутнє є цілеспрямованим баченнями розвитку стратегій оновленого духовно-культурного напрямку, від якого залежить добробут, стабільність і безпека підростаючого покоління – Золотого Генофонду – основи правового гендерного демократичного відкритого громадянського суспільства.

  Ми щиро запрошуємо усіх Людей Доброї Волі до співпраці з нами. Наш край є благодатним і населення наше є талановите, толерантне, працьовите.

  В результаті правильних Рішень чітко визначених Цілей, доступності виконання поставлених Завдань, справдились наші Очікування з досягненням поставленої Мети.

  Наші плани на перспективу - відкриття Регіонального Гірського Інноваційного Транскордонного Центру «Спарта», який надаватиме консультаційні, інформаційні послуги та відповідні фахові навички інноваційного спрямування, шляхом залучення висококваліфікованих професіоналів, які вчитимуть волонтерів та всіх бажаючих впроваджувати свої Мрії в реалізацію досягнення фінансованого Успіху.

  Зміцнення організаційно-технічних можливостей керівництва і рядових виконавців інноваційних проектів та розробка спеціальних методичних рекомендацій навчально – тренінгових програм сприятиме в започаткуванні робочих стосунків між усіма секторами суспільства та міжнародними інституціями, що позитивно впливатиме на культуру громадянського суспільства, розвиток якого не може розвиватися без участі Громадськості..

  Стратегічні бачення виходу з системної кризи територіальної громади через організацію ряду заходів та спеціальних навчань з допомогою органів місцевої влади, бізнесових кіл, ЗМІ, органів державного сектору, міжнародних інституцій та громадських організацій дадуть можливість сформувати активні та добре підготовлені Громади, які сприятимуть Сталому Розвитку села і міста за рахунок ефективного використання людських і природних, матеріальних ресурсів та залучення внутрішніх і зовнішніх інвестицій.

  Створення сервісних Центрів в рамках проектів сприятиме впровадженню новітніх технологій, поліпшить співпрацю між секторами суспільства, активізує громадськість брати участь у розбудові правового гендерного демократичного відкритого громадянського суспільства.

  Дослідження локальних та суспільних проблем в аналізі діяльності третього сектора проводились нами особисто та за допомогою волонтеров, постійних (з 2002року) учасників спецпроекту „Школа локального розвитку”.

  Найкращі результати інших НДО удосконалювались та впроваджувались в регіоні за програмною та проектною діяльністю нашої організації.

  Проведення опитуваннь серед громадськості та результати оцінки вже проведених нами проектних заходів інноваційного спрямування щодо діяльності ОГС Центр „Сільська Родина”, визначать громадську думку і дадуть змогу визначити з пріоритетні напрямки завдання та досягнення успішних результатів випробуваних проектов з метою удосконалення системи надання послуг.

  Ми очікуємо, що проведення опитуваннь за допомоги донорських організацій посилить вплив ОГС Центр „Сільська Родина” у визначеному Соціополісі, сприятиме конструктивному діалогу з усіма секторами суспільства та допоможе ОГС Центру „Сільська Родина” залучити Громадськість до участі в просвітницьких акциях.

Творча Група, очікує від проведених опитувань поновлення новою для нас інформацією Бази Даних.

  Визначені нами фактори впливу і особливості співпраці аналізовані. Ми виробили спеціалізовані Методи з модернізованою тактикою підкорення висотних Цілей та подолання перешкод. Ми добросовісно висвітлюємо на семінарах, тренінгах наші успіхи, ділимося надбаними результатами та досвідом з усіма Зацікавленими.

  Фактори, які впливають на позитивну співпрацю є майже незмінними незалежно від обставин чи територіального розміщення взаємодіючих чи односторонніх органів влади та самооргану населення.

Дружні стосунки – позитивність 100 %; 
Взаємодопомога у вирішенні визначних проблем. 
Визначеність у діяльності всіх зацікавлених сторін. 
  Залучення активних волонтерів, громадян, спонсорів, меценатів, інвесторів, організацій, приватного бізнесу, органів місцевої влади, державних структур, ЗМІ, міжнародних інституцій збільшить можливості розвитку краю.

  Особливості співпраці з органами влади є простими і складними тому, що органи влади діють згідно установлених чітких розпоряджень, стандартів, законодавчих актів, професійного рівня і цілої низки неписаних законів, які службовці держави – чиновники виносять, як аргументи виконання або невиконання рішень, підходів, прохань, скарг, співпраці чи інших особливостей, які чиновник висуває.

  Співпраця з ЗМІ залежить від зацікавленості у співпраці обох сторін (хто подає матеріал і висвітлює). Наш досвід удосконалюється успішними надбаннями і ми свою роботу освітлюємо у відповідного статусу ЗМІ по реалізації масштабності проекту, його змісту та заходів.

  Наша проектна діяльність спрямована через поетапне виконання намічених Завдань по таких кроках:

o Повідомлення про нашу діяльність ми подаємо на сільські і селищні ради в офіційному повідомленні керівникам органів місцевої влади.

o Засоби масової інформації висвітлюють Заходи проекту, як важливий Фактор вирішення поставленої Цілі проекту. 

o Залучення Громадськості до просвітницьких акцій та налагодження конструктивного діалогу з усіма секторами суспільства і міжнародними інституціями . 

  Показники ефективності виконання проекту.

  Виходячи з нашого досвіду результативної діяльності неприбуткової організації Тячівський районний осередок Міжнародної організації „Жіноча Громада” – Основи ОГС Центр „Сільська Родина” ми визначили такі показники ефективності виконання проектних заходів:

1. Громадська думка.

2. Залучені висококваліфіковані спеціалісти для роботи згромадськістю та волонтерами.

3. Успішно обґрунтована підготовка до конструктивного діалогу з зацікавленими сторонами.

4. Кількість окремих громадян та організацій залучених до проектних заходів. 

5. Оцінка результатів прийнятих рішень цільового проекту.

6. Успішність визначеного пріоритету проекту.

7. Залучені інвестиції від зацікавлених сторін в ході виконання проектних заходів та реалізації проектної діяльності. 



Конструктор сайтов - uCozCopyright MyCorp © 2018