Кластер гостьового бізнесу "Сільська Родина"Напрямки: Інформаційний, Екологічний, Консалтинговий, Оздоровчий, Освітній, Інноваційний, Просвітній, Видавничий, Архітектурний, Ландшафтний, Енергоефективний, Інсталяційний, Транспортний, Будівельний, Екскурсійний, Соціальний, Правовий, Рекламний, Волонтерський, Дорадчий, Просторовий менеджмент, СтратегічнийБагаторічне дослідження потреб сільського населення надихнуло на створення нової моделі розвитку визначеної сільської території, яка змогла би об‘єднати всіх зацікалених стлорін до співпраці. Зроблено було багато для розвитку гостьового бізнесу, але не було підходящого терміну для широкого розголошення, незважаючи на те, що за основу було взято сільський туризм з усіма його додатками.
В 1999 р. ми вийшли з пропозицією до сільської ради с. Калини, райдержадміністрації Тячівського району і до громадськості. Як і різні нові починання мають різні напрямки так і наш Проект дав величезний резонанс серед широких верств населення, органів місцевого самоврядування, ЗМІ, органів влади, міжнародних інституцій, вищих і середніх закладів та бажаючих відкрити власну справу.
Аналізувавши проведену програмну і проектну діяльність Творча Група вирішила пустити в дію проект «Розвиток Кластеру Гостьового Бізнесу «Сільська Родина»».
Кластер це гроно послідовних процесів вирощених, виготовлених та вироблених одного чи декілька видів товарів та послуг.
Кластер гостьового бізнесу об’єднує широкий спектр вироблених товарів та послуг для кількісного та якісного обслуговування бажаючих провести свій відпочинок в сільських агрооселях та збалансованих взаємовигідних стосунків між господарями та гостями.
Гостьовий бізнес –це власна справа кожної сім’ї чи окремої особи, який може проводитись як індивідуально так і в комплексі наданих послуг інших господарів за виробленими правилами Кластерної Моделі.
Що дає Кластерна Модель гостьового бізнесу господарям і споживачам послуг?
Господарям агроосель: - укомплектований пакет документів про надання послуг партнерами,
- привабливість оселі та території навколо неї,
- зменшення витрат на комплексне обслуговування ,
- збільшення можливості розвивати власну справу,
- вивільнення часу для спілкування з гостями,
- отримання нових знань та можливість стажування,
- додатковий прибуток.. Гостям сільських господарів: - узгоджена та урегульована співпраця,
- налагодження стосунків,
-ознайомлення з місцевими звичаями та традиціями,
- отримання якісних та кількісних послуг,
- навчитись чогось для себе нового,
- брати участь у сільськогосподарських роботах,
- проводити майстер-класи для сільського населення,
- допомога сільському населенню в розвитку інфраструктури села.
Взаємовигідна співпраця, добрі стосунки між господарями та гостями, збільшить приток внутрішніх та зовнішніх інвестицій, що дасть можливість підняти рвень обізнаності та добробуту та сприятимуть соціально-економічному розвитку сільських територій.
Наші партнери:
Фонд Сталого Розвитку «Стара Волинь»
Кластер «Оберіг»
Дорадча Служба України
Видавництво ЕКОінформ
Польсько-український Центр
Фонд розвитку транскордонного співробітництва та спеціальних економічних зон
Асоціація молодих економістів Закарпаття
Агенція регіонального розвитку Закарпаття
Міжнародна агенція інституційного розвитку (МАІР)
Ужгородський державний університет
Спілка сільського туризму Закарпаття
Кредобанк
Асоціація бізнесу ХХІ вік
Агросвіт Україна
Закарпатська торгово-промислова палата
Закарпатекспо
Інститут пасивного будівництва
Сердечно запрошуємо до співпраці.
Ваші поради і рекомендації будуть враховані. З повагою автор ідеї Олена Бойчук та Творча Група.
*** Автор ідеї та керівник Проекту - Олена Бойчук, 0976363176
Менеджер - Михайло Кут, 0956004841
Менеджер агротуризму - Лариса Черевко, тел. 0987364702
Менеджер екотуризму- Олександр Кус, тел.. 0972881071
Менеджер по зв’язках з громадськістю – Євген Тичак, тел..0673014652
Менеджер по народним промислам – Наталя Магула, тел..0972194456
*** Анкета
Ім’я та прізвище:_____________________________________________________
Домашня адреса:____________________________________________________
___________________________________________________________________
Назва власної справи:________________________________________________
___________________________________________________________________
Телефон/ електронна пошта:__________________________________________
Моє бачення власного бізнесу:________________________________________
___________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Проблеми (визначення декількох проблем та вибір однієї з них):___________ ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ 2.Шляхи вирішення:_________________________________________________ 3.Вартість пріоритету:________________________________________________ 4.Мій внесок у вибрану справу:_______________________________________ 5.Що я можу робити?________________________________________________ 6.Які перешкоди стримують розвиток власної справи?____________________ 7.Моя мотивація співпраці у кластері гостьового бізнесу__________________ 8.Мені потрібні партнери_____________________________________________
-які?______________________________________________________________
__________________________________________________________________
-для чого?_________________________________________________________
__________________________________________________________________
8.Чого не вистачає для втілення моєї мрії?
- бракує знань______________________________________________________
- коштів____________________________________________________________
- бажання__________________________________________________________
- боюся____________________________________________________________
- не можу визначитися________________________________________________
9. Моя участь у розвитку соціальної сфери______________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
10.Відрахування 10% на потреби Кластеру (що Ви думаєте про відсоток Вашого бізнесу)
Так_________________________________________________________________
Ні__________________________________________________________________
«___»___________2008 рік. ___/___________
***
|